Beperkte dienstverlening gemeenten vanaf 17 december 2012

Beperkte dienstverlening gemeenten vanaf 17 december 2012

In verband met de laatste voorbereidingen op de nieuwe gemeente Goeree-Overflakkee zijn de gemeentehuizen van de vier gemeenten van vrijdag 21 december 2012 vanaf 11.00 uur tot en met woensdag 2 januari 2013 voor publiek gesloten. Tijdens deze periode is er een beperkte dienstverlening.

De balies van burgerzaken zullen op donderdag 27 en vrijdag 28 december ’s morgens van 09.00 uur tot 11.00 uur geopend zijn voor de aangiften van geboorten en overlijden. Tijdens deze openingstijden kunnen geen andere producten worden aangevraagd.

Voor de overige producten van burgerzaken, zoals reisdocumenten en rijbewijzen, geldt dat deze begin december aangevraagd moeten worden.  Producten die ter plaatse kunnen worden gemaakt, zoals uittreksels, kunnen nog tot 20 december worden aangevraagd. Vanaf maandag 17 tot en met woensdag 19 december kunnen alleen nog spoedaanvragen voor reisdocumenten en rijbewijzen worden gedaan.

Ook de afdelingen Socale Zaken zijn in de periode vanaf 21 december niet regulier beschikbaar. Wel zullen op de werkdagen medewerkers aanwezig zijn voor noodgevallen.

Vanaf 3 januari 2013 kunt u voor aanvragen van producten of diensten alleen nog terecht bij het gemeentehuis van de nieuwe gemeente Goeree-Overflakkee, Koningin Julianaweg 45, 3241 XB Middelharnis. De andere gemeentehuizen blijven gesloten.