EilandMarketing Goeree-Overflakkee wint publieksprijs Netwerk Citymarketing Award

22 januari 2016

EilandMarketing Goeree-Overflakkee heeft de publieksprijs Netwerk Citymarketing Award 2016 gewonnen. Burgemeester Ada Grootenboer – Dubbelman nam op donderdag 21 januari de Award in ontvangst voor de prestaties van EilandMarketing Goeree-Overflakkee.

De Netwerk Citymarketing Award staat voor het leveren van een significante bijdrage aan de ontwikkeling van het vakgebied citymarketing. EilandMarketing Goeree-Overflakkee was met haar prestaties op het gebied van marketing één van de vijf genomineerden. De circa 200 deelnemers aan het jaarcongres Netwerk Citymarketing, allemaal professionals die zich bezighouden met citymarketing, stemden na de pitches van de vijf genomineerden voor de publieksprijs. Na de enthousiasmerende pitch van Moniek Bakelaar, de projectleider EilandMarketing, gaf het publiek Goeree-Overflakkee de allerhoogste beoordeling.

Kroon op ons werk
Deze prijs is de kroon op ons het werk! En met ons bedoel ik de ondernemers, het onderwijs en de inwoners waarmee drie jaar geleden in eerste instantie een gedragen marketingstrategie is ontwikkeld. Vervolgens zijn met al deze partijen diverse succesvolle projecten op ons eiland gerealiseerd. Een resultaat waar we al heel trots op zijn. Het in ontvangst nemen van de award namens al die partijen is dan ook een grote eer!”, aldus burgemeester Grootenboer – Dubbelman.

Van ons allemaal
En we gaan de komende jaren op deze voet verder”, vult wethouder Arend-Jan van der Vlugt aan. “We zijn heel erg blij dat we op Goeree-Overflakkee met ondernemers, onderwijs en inwoners de handen ineen hebben geslagen. En dat we met elkaar zoveel mooie projecten realiseren en resultaten behalen, en niet alleen op het gebied van EilandMarketing maar ook op zoveel andere gebieden. Zoals bijvoorbeeld de zeehondenopvang Aseal, het promoteam Goeree-Overflakkee, de lancering van de digitale portal www.goeree-overflakkee.nl,  het vergroten van de naamsbekendheid in binnen- en buitenland via landelijke en internationale media en onze deelname aan de Klimaattop in Parijs.”